Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klacht of idee

We horen graag van jou

Hoe goed iedereen ook z’n best doet, niets is perfect. Maar daarom kun je er wel naar streven. Zo zien we dat bij Atlant. Er is maar één manier om te zorgen dat onze zorg- en dienstverlening goed blijft en beter wordt. Namelijk: door goed te luisteren naar bewoners, cliënten en andere betrokkenen. Daarom horen we graag van je!

Ideeën en opmerkingen

Wil je als bewoner/cliënt of andere betrokkene iets kwijt over de zorg, de dienstverlening, het wonen bij Atlant of onze organisatie in het algemeen, dan kun je dat melden bij onze klachtenfunctionaris. Deze noteert alle ideeën, verhalen en opmerkingen. Dat geeft ons inzicht in verbetermogelijkheden.

Klacht indienen

Bij een goede dienstverlening hoort een goede klachtenregeling. Ben je ergens ontevreden over? Wij vinden het fijn als je dat zo snel mogelijk aangeeft, bijvoorbeeld in een gesprek met de medewerker die betrokken is bij je klacht. Zo’n gesprek neemt vaak veel irritatie en misverstanden weg. Kom je er samen niet uit, dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris. Je kunt rekenen op een onpartijdig advies en bemiddeling. Kom je dan nog niet tot een oplossing, dan kun je een formele klacht indienen. De procedure hiervoor staat beschreven in de Klachtenregeling.

Contact Klachtenfunctionaris

Rieneke Blaak                  
Klachtenfunctionaris

Telefoon: 06 22 92 39 42 
(b.g.g. 055 785 71 12)
Mail: klachtenfunctionaris@atlant.nl
Post: Klachtenfunctionaris Atlant, Postbus 10, 7300 AA Apeldoorn

Ideeën- en klachtenformulier

(Optioneel)

Wil je vertrouwelijke informatie veilig mailen naar de klachtenfunctionaris van Atlant? Dat kan via de ZIVVER conversatiestarter.

Klacht of vraag met betrekking tot onvrijwillige zorg

Een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon kan ondersteunen bij vragen en klachten met betrekking tot onvrijwillige zorg. De cliëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Atlant, maar werkt vanuit Adviespunt Zorgbelang voor zorginstellingen in de regio.

De cliëntenvertrouwenspersoon onvrijwillige zorg van Adviespunt Zorgbelang is bereikbaar via telefoonnummer 088 929 40 99. Meer informatie is te vinden op de website van Adviespunt Zorgbelang.

Klacht met betrekking tot privacybescherming

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over de privacybescherming door Atlant. Hiervoor kun je contact opnemen met de functionaris voor gegevensbescherming (FG) via e-mail FG@atlant.nl.

Of per post:
Atlant
t.a.v. Functionaris gegevensbescherming
Postbus 10
7300 AA Apeldoorn

Het is ook mogelijk om uw klacht te melden bij de privacy toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Maar graag komen we eerst met u in contact en zoeken we naar een oplossing.
Voor vragen over de privacy van uw gegevens in Atlant, kunt u via bovenstaand e-mailadres contact opnemen met de functionaris voor gegevensbescherming.