Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Cliëntportaal

Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan de zelfstandigheid en behoud van zo veel mogelijk eigen regie in het dagelijks leven van de mensen die wij zorg en ondersteuning bieden. Bij zelf regie hoort ook zelf toegang tot eigen informatie. Daarom maken wij gebruik van een cliëntenportaal. 

Hier kan informatie over de zorg en ondersteuning gedeeld worden en daarnaast biedt het mogelijkheden om betrokkenheid, communicatie en afstemming met en tussen de mensen uit het sociaal netwerk te versterken. We hopen dat door het delen van informatie via het cliëntportaal er, waar mogelijk, nog meer aandacht en tijd is voor de persoonlijke ontmoeting, goede gesprekken en een zinvolle invulling van de dag.

Wat ik prettig vind aan het cliëntenportaal is dat ik nu voorafgaand even lees hoe het met mijn man gaat. Dan weet ik al hoe het met hem is tegen de tijd dat ik op bezoek kom.

Informatie uitwisselen

Het cliëntportaal is een beveiligde website bedoeld voor de mensen die wij zorg en ondersteuning bieden en zijn of haar netwerk. Met toegang tot het cliëntportaal kan iemand op ieder gewenst moment via een computer, laptop, tablet of smartphone met internetverbinding bijvoorbeeld meelezen in het eigen zorgdossier, informatie delen of contact onderhouden met anderen. Er is een koppeling tussen het cliëntportaal en mijnCaress waar zorgmedewerkers mee werken en waarin de zorgdossiers worden bijgehouden. Een deel van de informatie uit het zorgdossier wordt getoond via het cliëntportaal. In het cliëntenportaal kan informatie en foto’s met elkaar worden gedeeld, kunnen contactgegevens bijgehouden worden, afspraken in een agenda worden vastgelegd, berichten gestuurd worden naar de EVV-er die namens Atlant contactpersoon is. Het cliëntenportaal kan daarmee ook een helpend middel zijn om als familie en betrokkenen informatie uit te wisselen, zoals in de agenda weergeven wie wanneer op bezoek kan gaan.

Wij gebruiken het cliëntenportaal met onze familie om aan te geven wie wanneer bij moeder op bezoek gaat, veel gemakkelijker dan steeds alles via de app!

Privacy

Het cliëntportaal is beveiligd, dat wil zeggen dat iemand alleen toegang heeft tot het eigen cliëntportaal en in de basis een gebruikersnaam en wachtwoord nodig zijn om in te loggen. Als extra beveiliging ontvangt men in sommige gevallen ook een extra code via een SMS op de mobiele telefoon. Een mobiel telefoonnummer is dan noodzakelijk.
We stellen het cliëntportaal gratis en vrijblijvend beschikbaar aan de mensen die wij zorg of ondersteuning bieden of een vertegenwoordiger die het portaal beheert. Diegene krijgt van Atlant inloggegevens en kan eventueel anderen ook toegang geven tot het cliëntportaal.

Ik vind het fijn dat alle informatie op één plek staat. Ik kan lezen in het zorgdossier van mijn vader en ik zie ook alle mailwisseling die ik met zijn EVV-er heb gehad.

Interesse?

Een aanvraag voor het cliëntenportaal kan met de EVV-er worden afgestemd.
In de folder en de snelkaart vind je nog meer informatie over het cliëntenportaal van Atlant.
Op de website van PinkRoccade staat veel uitleg over het cliëntenportaal, instructiefilmpjes, handleiding en nog veel meer.

Inloggen Cliëntportaal

(Inlog)problemen?

Problemen met inloggen of in het portaal zelf? Mail dan naar: clientportaal@atlant.nl
Gebruik je het cliëntportaal en heb je vragen over de inhoud van het dossier, neem dan contact op met de EVV-er.